poniedziałek, 24 grudnia 2012

Wesołych Świąt!


Kochani, będzie krótko z racji tego, że jest godzina 3:00 nad ranem i zdałoby się pójść spać, aby za dnia dopełnić obowiązki świąteczne.

Mimo tak dziwnej dla większości pory, piszę teraz, bo nie wiem czy później znajdę czas. Życzę Wam zdrowych, spokojnych, radosnych Świąt Bożego Narodzenia. Mam nadzieję, że wyrobicie się z lepieniem pierogów i pieczeniem makowca. Mnie dodatkowo czeka jeszcze napisanie artykułu na temat Japonii, ale zabiorę się za to jakoś po południu. Czy ktoś z Was także dzisiaj pracuje? Dajcie obowiązkowo znać jak tam Wasze święta, czy i jakie prezenty znaleźliście pod choinką. ;) Mieliście w ogóle jakieś specjalne życzenia? Jeśli o mnie chodzi, to raczej nie mam szczególnych wymagań. Nie wiem jak u Was, ale u mnie zapowiadają się białe święta. Chyba, że jednak do rana się ociepli i śnieg spłynie, bo temperatura oscyluje w granicach zera stopni.

Poniżej fotka z mikołajkowo-świątecznego wieczorku z dziewczynami. Jak zwykle było zabawnie i miło. Oby więcej takich spotkań.


Od lewej: Na., O., ja, Ni.

15 komentarzy:

  1. Nie lepie pierogów, ale za to wyczuwam, że robienie sałatki będzie moim zadaniem! :D
    Jak tylko skończy się kolacja Wigilijna to ci napiszę co dokładnie dostałam :)
    Wesołych Świąt!
    Ps. Jak chcesz lepsze życzenia to zerknij w Wolnym Czasie (nie nalegam :p) na mojego bloga. :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dostałam Trafny Wybór i Ciemniejszą Stronę Greya :D

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że jesteś zadowolona. :)

      Usuń
    3. Nawet nie wiesz jak bardzo :D Następne książki, które potrzebują miejsca na zapełnionych półkach :D

      Usuń
  2. dziękuję ;*
    życzenia ode mnie u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely blog. Merry X-mas.

    Lets follow each other? Let me know :)

    http://cantellyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja babcia poszła na łatwiznę i były kupione pierogi ; p

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjęcia ;)
    podziwiam Cię że chciało Ci się pisac o 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie jest nawet bialo, ale jest odwilz :p zycze Ci milej kontynuacji swiat i obzarstwa! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawaj foty, bo jestem ciekawa butów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie postaram się jutro, bo mam słaby aparat, a światło jest tragiczne. :)

      Usuń